آمارنامه تحلیلی سازمان توسعه تجارت ایران،(1396)،دفتر برنامه ریزی،آمار و پژوهش های تجاری
آقازاده،هاشم،سلطانی فر،احسان(1396)،«کتاب جامع بازرگانی بین الملل»،موسسه انتشارات، دانشگاه تهران
امیدی،سمیه(1394)،شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر صادرات کیوی (مطالعه موردی بازار روسیه)،پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
ایمانخان، نیلوفر، حسینی ، سیدمهدی ، تیموری نسب، ازاده ( 1390) « بررسی عوامل داخلی تأثیرگذار بر عملکرد صادراتی در شرکت بازرگانی پتروشیمی از دیدگاه کارشناسان» مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 13(2)، 23-39
بازرگان،عباس(1389)،مقدمه ای بر روش های کیفی و آمیخته،رویکردهای متداول در علوم رفتاری،تهران،دیدار
بدری،میرابوطالب(1394)،واردات فدراسیون روسیه از جهان-میوهسبزیترهبار-2014،سازمان توسعه تجارت ایران،معاونت بازاریابی و تنظیم روابط
تولّائی،روح الله(1393)روش تحقیق پیشرفته با تاکید بر فنّاوری اطلاعات،جزوه آموزشی دانشگاه شهید بهشتی،تهران
جلالیفر،سیدجلیل(۱۳۹۷)،خودتحریمیناشیازغفلتازاتحادیهاقتصادیاوراسیا،خبرگزاری تسنیم،شماره1916074، ۱۶ دی
حسینی میرزا،حسن،(1386)،مدیریت واردات و صادرات،دانشگاه پیام نور
رسولی،مهستی و امیر آتشانی،زهرا(1393)تحلیل محتوا با رویکرد کتب درسی،انتشارات جامعه سازان،تهران
زینال زاده،ایرج،(1394)،صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی با نگرش عملیاتی،موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی
صادقی،تورجولشکری،محمدوکربلاییاسماعیلی،حمیدرضا(1391)،ارائه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادرکنندگان در ایران،مجله مدیریت بازاریابی،شماره 17.
ضیغمی،محمدعلی(1388)،راهنمای تجارت با کشور روسیه، شرکت چاپ و نشر بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
غلامی،علی،(1384)،مطالعه و تخمین اثرات تسهیل تجاری بربازرگانی خارجی ایران.موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
فتحی،حبیبه،(1390)،توسعه تجارت ایران با روسیه،موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی .
گیلانی نیا ، شهرام ، زحمتکش ، سمیه (1391) « تبیین مدلی جهت ارزیابی عملکرد صادراتی در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران» نشریه توسعه مهندسی صارات ، 3(1)، 16- 29
Albertini, Francesco and Auffray,Jean-Daniel and Aziz,Yaser , (2011),Entry strategy for SMEs in the Russian market-Focus on challenges, entry modes and network relations. Growth through innovation and international marketing.
Descotes , Raluca Mogos,
Bjorn Walliser, Xiaoling Guo (2011) " Capturing the Relevant Institutional Profile for Exporting SMEs: Empirical Evidence from France and Romania" Journal of business research, 12(2) 195-208,
Elvestad,Christel and Nilssen,Frode,2010, Restricting imports to the Russian food market: simply an act of protectionism?, Post-Communist Economies, Vol. 22, No. 3, pp 267–282
Griffin,Ricky W&Pustay,Michael W(2013),International Business,PEARSON,7th Edition
Hatab, assem Abu (2016), Demand relationships in orange export to Russia: a differential demand system approach focusing on Egypt, DOI: 10.1186/s40100-016-0066-5
Julian, C. C. (2012). Export marketing performance: A study of Thailand firms. Journal of small business management, 41, (2), 142-149.
Nazar, S. M. and Saleem, N. M. H. (2010). Firm-level determinates of export performance. Journal of International Business & Economic Research. 8, (2), 10-24.
Sastern, G. (2003). Technology, innovation capacity, and the export attitude of small manufacturing firms. Journal of research policy, 30 (2), 84–86
Shamsuddoha, A. K. (2009). Antecedents of firm export performance: The role of export promotion programs. PhD Dissertation, Queensland University, Australia, 18(3), 109-120
Timofeevich,andatoliy and Aleksandrovich,Sergey and RudoyYvgeniy and Matveev,Masksimovich and Grigoriev,Nikolay,2014,Peculiaries of elaborating the strategy for the meat market development in the reignior of the Russian Federation, Life Science Journal ,no:11,pp11